druk ulotek rydułtowy


Wiele ulotek jest też kuponem rabatowym

druk ulotek rydułtowy

Reklama jest dźwignią handlu! To znane powiedzenie jest dowodem na to, że warto postawić na promocję swojego biznesu. Najbardziej rozpowszechnioną formą reklamy są ulotki - roznoszone po blokach, rozdawane na ulicy i w lokalu. Druk takiej formy reklamy jest dużo mniejszym kosztem niż na przykład wykupienie reklamy w gazecie, Internecie, telewizji lub radiu, a już na pewno zdecydowanie taniej można wydrukować ulotki niż wykupić billboard. Takie zlecenie jest w stanie wykonać prawie każda drukarnia, dlatego warto jest porównać ceny druku. Ile to kosztuje? Uzależnione jest to od liczby sztuk, które chcemy wydrukować, tego czy druk ma być kolorowy czy nie, jakiej wielkości ma być kartka oraz czy będzie zadrukowywana z obu stron.

Projektując ulotkę warto wziąć pod uwagę jej atrakcyjność - powinna ona od razu przykuć wzrok i zachęcić odbiorcę do zapoznania się z treścią. Ulotka powinna być kolorowa i przyciągać wzrok, bo inaczej zamiast zainteresować potencjalnego klienta, trafi do najbliższego kosza. Wiele ulotek jest też kuponem rabatowym - dzięki zapisowi typu "z tą ulotką otrzymasz 10% zniżki", mamy szansę, że obdarowany naszą reklamą potencjalny klient ulotkę schowa do portfela, a nie wyrzuci do śmieci.


Ulotki które wykazują się wysoką jakością

Ulotki wychodzą z mody, ponieważ nie tylko są nieekologiczne, ale przede wszystkim stają się zbędne. Interner daje dużo większe pole do reklamy niż roznoszenie ulotek, cechuje się o wiele wyższą skutecznością w kwestii reklamy, jest opiniodawczy. Ulotka to dla wielu śmieć, kawałek papieru, który wyrzuca się praktycznie od razu po otrzymaniu, wielu nawet nie czyta co na nim widnieje.
Dla wielu przedsiębiorców ulotki to jednak nie jest relikt przeszłości, a raczej dobre narzędzie, które służy do tego, aby przypomnieć kontrahentom czy konsumentom o ich produktach. Ulotki, które wykazują się wysoką jakością, wydrukowane na ładnym papierze, w ciekawe wzory, mają zasadniczą zaletę- przyciągają wzrok. Taka ulotka dorzucona do zamówienia internetowego czy katalogu sprawia, że produkt staje się ciekawszy.
Warto przejrzeć oferty drukarni, ponieważ przy głębszym zbadaniu tematu może się okazać, że istnieje drukarnia, która podejmie się nie tylko wydrukowania ulotek, ale także ich zaprojektowania, co jest już dużym ułatwieniem. Nie opłaca się zamawiać niewielkich nakładów ulotek, lepiej wychodzi zamówienie większej ilości i sukcesywne ich rozdawanie. Ulotki mogą być ciekawe i zachęcające trzeba tylko mieć na nie pomysł.


Projektowanie ulotek reklamowych

Typowe ulotki reklamowe, jak te, które wręczają nam osoby, zatrudnione do ich roznoszenia, na rynku czy też ruchliwej ulicy, to dobry sposób na zareklamowanie usługi i przyciągnięcie nowych klientów. Szczególnie skutecznie działają na zatłoczonych, pełnych turystów miejscach, gdzie konkurencja jest duża i trzeba znaleźć jakiś sposób na zwrócenie na siebie potencjalnych klientów. Profesjonalny druk ulotek reklamowych to oczywiście zadanie dla drukarni. Kilkutysięczne zamówienie jest ona w stanie wykonać, na swoich wydajnych maszynach, w zaledwie godzinę lub dwie. Automatyczne linie produkcyjne potną je dla nas na odpowiednie rozmiary i spakują w folię. Samo projektowanie ulotek reklamowych to także zadanie dla profesjonalistów. Trzeba umiejętnie dobrać zarówno treść takiej ulotki, jak i jej stylistykę, barwy i umieszczone na niej grafiki. Ulotka powinna rzucać się w oczy i przyciągać swoim potencjałem. Zwykłe szare ulotki z kserokopiarki, czy też goły tekst wydrukowany na kartce nie przyniesie na pewno ich właścicielom dużego zainteresowania. Jeśli nie znamy się zbytnio na komputerach i obsłudze programów graficznych, to lepiej jest zlecić projekt ulotki specjalistom. Każda drukarnia ma takiego zatrudnionego u siebie, być może trzeba skorzystać z właśnie jego usług.


Dodane: 12-01-2020 04:33

Widok do druku:

druk ulotek rydułtowy